I min sminkväska just nu...

Så nu har jag köpt batterier till kamera så nu har jag tagit de bilder som jag tänkte ta till det hära inlägget :)
Tänkte visa er vad som ligger i min sminkväska just nu



Min verktyg som jag använder, rouge/bronzning borste från H&M (den svarta), ögonfrans böjare
från H&M (tror jag), pincett från H&M, pennväsare från GeKås, nagelsax (vet ej varifrån), smink
borsten har jag fått från mamma och puder svampen kommer från H&M.



Svart kajal penna från H&M, Nano Definition mascara från Nivea, Eyeshadow palette från H&M
och bronzing powder från Isadora, som för övrigt är helt magisk!



En smink palett med läppglans, rouge, shimmer och ögonskugga som jag fått från mamma,
läppglans från H&M, hand creme (kommer inte ihåg vad affären heter) och puder som man
fick med i en Vecko Revyn tidning.



Läppglans från en Solo tidning, foundation från Maybelline, Ögonskugga från Vecko Revyn,
rouge från H&M, rouge från Solo och creme rouge från Vecko Revyn.



och nu de dyraste sakerna...
Puder från Clinique, läppglans från Christian Dior, Läpp penna från Christian Dior, ögonfrans
penna från Christian Dior, dagcreme fråm Make Up Store och puder/foundation från Make Up Store


Vad tycks?

Kommentarer:

1 J:

Nu har du chansen att bli "månaden blogg" och få en länkning. Delta gärna :) Direktlänk: http://alwaysthai.blogg.se/2009/august/manadens-blogg.html#comment

2 Elin:

mycket fint ser jag :) besök gärna min blogg om du vill

Kommentera här: