jaha då

Har tappat min mp3 spelare. Gjorde det vid området där jag var på jobb intervju. Det jag var på var en intervju om ett jobb ute på ett lager i Rosersberg. Men i alla fall så har jag tappat min mp3, vilket jag så klart är ledsen för men det är inte så mycket att göra åt. För det är la någon lycklig sate där ute som hittat den, kul att nån blir glad i alla fall. Men jag får helt enkelt köpa en ny, min mp3 var ju inte så farligt dyr heller, 400 kronor tror jag att den kostade. Får köpa en ny snart, för jag vet inte om jag kan vara utan en mp3 under en lång period!

Ganska svårt att leva ut att lyssna på musik!

Kommentarer:

1 emma:

fan va tråkigt att du har tappat den! sånt suger. allt är bra här tack

2 Kalle:

Vad var det för jobb? Har också varit på ett lager i Rosersberg på interjuv, hete dom Kirby och sålde städmaskiner?

Kommentera här: