Som sagt...

Så var jag ju i stan innan och hade tänkt sitta på Espresso House på Kungsgatan, men det var ju stängt för renovering så det gick ju inte. Men jag gick till Wayne´s coffee istället, men de hade inga uttag så jag kunde inte plugga där (blev för övrigt inget pluggande alls). Men jag satt där med min latte och smörgås så lyssnade jag på en kund som skulle betala och han som stod bakom kassan var Simon en kompis från Norrland (vi har bara snackat på msn och så, aldrig träffat varandra innan). Och då kom jag på att det var han, hade helt glömt bort att han jobbade där, men skrev det till en gemensam vän. Och det roliga är att han hade ju också sett mig och fattat vem jag var, för han hade ringt och sagt det till Putte som är våran gemensamma kompis. Men ingen av oss sa hej till varandra, hade tänkt gå fram och säga hej men sen ringde en annan kompis och ville ses så jag glömde av det. Det får bli en annan gång helt enkelt!

Kommentera här: