Ingen rubrik

Hej på er!

Jag kom inte på någon passande rubrik så det får stå så som det gör. Tänkte berätta lite om gårdagen, vi åkte ju till Kista för att Elin skulle ta hål i örona, men efter att ha tagit första hålet så fick hon panik och vi försökte med att gå och äta en glass och sen komma tillbaka men det gick inte alls, så de får vänta med att ta hålet i de andra örat. Sen skulle Tony in på Clas Ohlson, jag gick in på Gina Tricot och kollade lite. Fanns skit snygga saker, men kännde mig för stressad för att gå igenom dem. Sen möttes vi upp igen och Elin följde med mig in på H&M där jag skulle köpa hårfärg, det blev även ett par solglas ögon för 20 kr och jätte fina hårspännen till Elin, de ser ut som guldaktiga fjärilar. Fan vad jag önskar att jag hade min kamera här nu! Då hade jag kunnat ta skit snygga bilder på det just nu, men men... Sen så var vi en sväng på City Gross med, köpte en stock snus (det var hur länge som helst som jag gjorde det) och lite annat nödvändigt med.

Idag eller om ett tag så hade jag tänkt åka till Solna för att kolla upp det där med min tatuering, jag vill ha den nu! Men måste kolla vad de tar för den och boka tid och så vidare.

Hoppas att ni har haft en bra förmiddag och att resten av dagen blir bra!

Kommentera här: