Procent fakta

64 % av VR:s läsare följer fler än fem bloggar varje dag.

Källa: veckorevyn.com


47 % av VR:s läsare tror att vårens kortkorta trend blir en riktig utmaning...

Källa veckorevyn.com


14 % av Sveriges befolkning såg Eurovisionsfestivalen förra året. Kommer lika många att bänka sig inför årets upplaga?

Källa: MMS


72 % av singelkillarna tycker att de borde stå för notan på den första träffen.

Källa match.com


1000 kronor

Så mycket spenderar svenska singlar i genomsnitt per år på att hitta en partner

Källa Parship

Kommentarer:

1 Carin H:

Haha, det där med att singelkillarna tycker att de borde stå för notan var en nyhet för mig. Har väl varit upptagen för länge =)



Tänkte tipsa om att jag tävlar ut en bloggdesign hos mig (http://www.carinh.se/2009/03/tavling-vinn-en-bloggdesign/).

2 lisette:

Hejsan:) spana in min galna outlet jag har :) Allt mellan himmel och jord och just nu har jag även lagt upp lite smycken.. Ta dig en titt och skriv gärna om du är intresserad av något :D



http://lisettee.blogg.se/outlet <--- där är direkt adressen till min outlet..



KRAM LISETTE!

3 stockholmsjenna:

roligt med lite procent :)

Kommentera här: