Pluggar...

Jag har precis börjat skriva på en inlämningsuppgift som ska vara inlämnad i morgon kl. 09.00.
Just de, i och med att det var bra länge sen som jag var riktigt aktiv så vet ni inte om att jag
har börjat på en helt annan utbildning, jag går numera på Omvårdnadsprogrammet vid Didaktus
vid Danderyds sjukhus och går då undersköterska linjen. Fast jag hade tänkt att i tredje terminen
så ska jag inrikta mig på psykiatri och då utbilda mig till mental vårdare (haha, kan ni se mig som
mental vårdare?). Det känns riktigt bra och i klassen så verkar det vara sköna och roliga personer.
Vi har till och med en egen Facebook grupp!

När jag ändå nämner Facebook, så får ni gärna (om ni vill) lägga till mig som vän där!
Man kan ju aldrig ha för många vänner, eller hur?

Puss på er!

Kommentera här: