Lite om mig

Hejsan!

Tänkte att jag skulle berätta lite mer om mig själv, vet inte riktigt vart jag ska börja. Känns lite som när man ska skriva en presentation på något community man precis blivit medlem i eller när man ska skriva en profil på någon dejting sida och det känns fel och krystat vad man än skriver.

Kan ju börja med att säga att jag gillar att kolla på film och tv och här i bloggen så märks ju det genom att den har en egen kategori. De serier som jag gillar att kolla på tv är Glee (ett geni som kom på den serien), Gossip Girl (fast inte blivit så mycket på sista tiden), CSI, Simpsons och så vidare. Kan bli en väldigt lång lista annars. Men kan berätta lite om intresset för Glee, det började med att det stod om det överallt och sen såg jag ett avsnitt på tv, sen några till och nu kollar jag på avsnitt via nätet. Har blivit beroende av det. Vill verkligen inte att det ska ta slut.  Quinn är min favorit och Puck och Sam, måste kolla upp mer när de börjar sända fler avsnitt av programmen. För just nu finns det bara 10 avsnitt av andra säsongen ute och det måste ju komma fler, för första säsongen så var det ju 22 avsnitt. Men, men jag återkommer med länk till den sidan som jag ser avsnitten på och när jag vet mer om hur och när det kommer fler avsnitt.





Kommentera här: