Bloggar som jag läser!

Tänkte att jag skulle berätta vilka bloggar som jag läser. Några är riktigt kända, andra inte...

Blondinbella, behöver la ingen presentation. Har man inte hört talas om henne så har man inte varit i kontakt med media på jäääävligt länge.



www.blondinbella.se



Kissie, behöver la heller ingen presentation.



www.kissies.se


Classe, om man inte har läst Classes blogg så har man verkligen missat något. En blogg där skvaller, politik, sport och en massa annat finns. Det finns verkligen något för alla på denna bloggen. Det enda negativa är att bloggen kan vara låst rätt länge ibland. Men det är värt att
vänta på att den ska bli upplåst.



www.classe-kinzakenza.blogspot.com

Falsksanning, en skvaller blogg om de stora bloggarna.



www.finest.se/falsksanning



Robin Viklund, en kille som blev känd genom programmet Värsta pojkvänsakademin. Jag har aldrig sett något avsnitt (bara den amerikanska urssprungs versionen). Men jag hittade hans blogg via nån annan blogg (tror det var via Classes) och jag har verkligen fastnat för den.



www.robinviklund.se


Annie, har läst hennes blogg riktigt länge. Hon är en riktigt härlig tjej och ordspråket man ska inte döma boken efter dens utsidan stämmer verkligen på henne.



www.scandalbeauties.com/annie


www.mammacarolinas.blogspot.com - Carro, en tjej som jag är släkt med. Läser den för att den är bra och för att hålla koll på vad som händer i och med att vi inte ses så ofta.

www.mammatillebbaochlinnea.blogspot.com - Katarina, storasyster till Carro, läser den av samma anledning som jag läser Carros plus att det är roligt att följa Ebba och Linneas utveckling.






Det är dessa bloggar som jag läser rätt oftast, sen så finns det andra bloggar som man kanske läser då och då.

Kommentera här: