Måste sluta med de jag gör

Länge sen som jag skrev här, men jag känner verkligen att jag måste avreagera mig snabbt och nånstans. 
Jag har vart riktigt irriterade de senaste dagarna på allt och alla och mår inte alls bra egentligen, men som vanligt så visar jag inte de för någon (ingen bryr sig heller)....
 
Det som fick mig att skriva nu (droppen över bägaren typ) var att jag ser hur bra kompisar alla är med alla från jobbet och är ett stort glatt gäng och jag trodde att jag var en del av de. Men de senaste månaderna har jag märkt att det inte riktigt är så. Liksom ingen som frågar om man vill hitta på nåt efter jobbet eller umgås privat (förutom Ulrika som faktiskt varit där och är nog den enda som jag känner att jag kan lite på och Walle som tyvärr gått bort och de som jobbar natt typ).
Jag känner inte att jag kan lite på någon där.
Ända sen chefen berättade att några eller någon har gått till henne och sagt att jag gjort en väldigt allvarlig sak där som verkligen inte är sann what so ever (orkar inte prata om detaljer) så har jag blivit ännu mer paranoid än vad jag var innan. Jag hade svårt att lita på folk innan detta men nu är de värre.
Jag släpper inte vem som helst in.

Och jag visar inte för folk hur jag egentligen mår, utan jag skojar, retar, beter mig som en clown, skrämmer folk osv.
Men jag måste sluta med de för de gör bara så att jag mår ännu mer dåligt.
Den enda anledningen till att jag håller på så är för att jag vill bli accepterad, jag vill bli omtyckt, jag vill att de ska vilja umgås med mig också. Men det funkar uppenbarligen inte....
 
Sluta prata om mig själv osv på jobbet, bara prata jobb, inget mer, jag måste bli strikt med de.
INGET MER!!!!!
 
 
 

Kommentera här: