Kommit igång...

Idag har jag sysselsatt mig med något ni som läser min blogg vet att jag aldrig gör, skjuter upp och typ hatar att göra - jag har städat mitt rum. Eller ja jag är nästan färdig, men i morgon så ska jag bli klar. Kände att det hade tagit för lång tid att göra klart allt idag. Ska gå igenom min gaderob med och ta ut  de kläder jag inte använder eller sånt som jag helt enkelt inte kan ha längre. Tänkte lägga upp bilder på det här sedan, så kan ni ju antingen kommentera eller höra av er till min mejl om ni vill köpa dem, men det kommer mer info om det när bilderna kommer upp.

Annars så har det varit en rätt så lugn dag, har kollat på den första Narnia filmen med under dagen och jag är riktigt såld på dem. Måste se de andra som finns, ska antingen hyra och/eller köpa filmerna (dels pga detta som städningen tog tid). Men nu är det bara små saker kvar.

Hoppas att ni har haft en bra lördag!
Puss och kram på er!

Kommentarer:

1 lisa:

Hur gick det med lägenheten? Tråkigt när du inte visar bilder längre...Hade velat se ditt rum städat ;)

2 Emma:

Lisa: Jag vet, jag är as dålig på att ta bilder. Ska dock försöka att ta bild på rummet när jag blir klar, orkade inte städa klart idag. Så i morgon kommer det. Hade tänkt ta en massa andra bilder med, så kolla in här i morgon!

Kommentera här: