Inte så peppad...

Sitter på pendeltåget och täckningen till internet är det lite si och så med. Skrev nämligen nyss ett inlägg men det blev inte publicerat för att det vart lite dålig täckining. Men försöker igen helt enkelt...

Anledningen till att jag inte skrivit på ett tag och till att jag inte har rapporterat så mycket kring slutspelet är för att jag inte tyckt att det var så kul med slutspel när Håve åkte ut. Men jag ska försöka skärpa mig en aning kring bloggandet. Just nu kommer det inte så mycket då jag sitter på pendeltåget som sagt, men senare så ska jag försöka blogga lite.

Ha en grymt bra kväll!!!

Kommentarer:

1 caroline:

hej! Du vet inte det exakta nummret till cosmopolitan som du hittade det här i: (din gamla blogg) http://starkaemma.bloggagratis.se/2008/10/11/1016847-skonhetsideal-genom-tiderna/ skulle bli väldigt tacksam för svar! Håller på med ett projekt i skolan!

Kommentera här: