Måste träna

Jag måste komma igång med att börja träna igen! Har de senaste månaderna varken haft lust eller ork känns de som. Och det håller inte längre...

Men jag tror att jag måste skipa den där sociala biten med att ses på en fika, gå ut på krogen osv osv. För de känns som att det är de som tar onödig tid och samtidigt så känns de som om att man blir tvingad till de varje gång. Mina vänner får ta de att jag inte har tid att ses just nu, den andra biten behöver jag inte berätta för dem. De skulle ändå inte fatta och bli sura, och då hade man blivit tvungen att hantera det med ovanpå allt annan skit. Och DET orkar jag verkligen inte med!! Dessutom så verkar ju inte min så kallade pojkvän vilja ta sig tid till att träffa mig heller, så de spelar ingen roll där...

Det är tur att jag har min håriga lilla älskling som aldrig ser nåt fel i mig och en av de få sakerna som får mig att må bra just nu!!!



Kommentera här: