Fortfarande där...

Är fortfarande i träningslokalen, har hunnit träna mig själv, springa bort till ICA och till Subway för att handla lite och nu är det bara en timme kvar innan handbolls tjejerna ska komma. Sen ska jag träna dom i cirka 1 timme, sen får jag äntligen dra hem! Jag hade egentligen velat ligga i sängen och dragit mig länge, men men får la göra det i morgon en aning innan jag ska jobba. Börjar inte förräns vid 14.30 i morgon! Måste se till att försöka jobba där även när jag inte har inbokade pass. Så det gäller att vara lyhörd när det krisar för dem och de behöver folk!

Ska sitta och läsa en stund innan tjejerna kommer, köpte tidningen idag och tänkte kolla vad det står om Håve matchen mot Timrå i går. Håve vann ju med hela 7-3, rätt mäktigt!

Men, men vi hörs nog lite senare tror jag!

Kommentera här: