I träningslokalen...

Sitter i min träningslokal just nu, var tvungen att va här tidigt idag då jag skulle släppa in några kommun politiker för att de skulle kolla på lokalen. De var dock bara här i typ 5 minuter så det kändes lite onödigt att ha stressat hit bara för det, men men vad gör man inte för klubben. Så jag orkade inte åka hem emellan för jag skulle ändå hit senare då jag ska hjälpa några handbolls tjejer med träningen. Så jag ska träna själv först och sen dra en snabbis till Subway och unna mig en Steak & Cheese macka därifrån. Älskar den, speciellt med sweet onion dressing på, helt underbart god!

Så jag kommer bli kvar här i lokalen ett tag, synd att det är en aning kallt här bara, men det blir la lite varmare när jag sätter i gång med min träning och så.

Hoppas att ni får en bra dag och att eran fredag blir bra!
puss på er!!!!!

Kommentera här: