Tidning...

Idag har jag vart och kollat på en styrkelyfts tävling, det var lite långtråkigt. Eller man blir lite rastlös efter ett tag för att det går inte så snabbt direkt. Men, men det var skönt att komma hemifrån ett tag i alla fall.

Nu till den saken som jag hade tänkt skriva om. Tidigare idag eller kväll så var jag nere på ICA och skulle handla lite och då köpte jag en skvaller tidning TILL MIG som JAG skulle läsa. Och så råkade jag glömma den i köket när jag hade packat upp varorna. Sen skulle jag gå och hämta den, men då satt mamma och läste den. Och jag tänkte jaha okej. Men sa åt henne att JAG skulle ha den när hon läst färdigt, inte att idiot skulle läsa den efter (idiot = den så kallade lilla systern). Men hon kom inte in med den och så skulle jag gå på toa och då ser jag den dära idioten sitta och läsa den och jag sa jaha varför läser du MIN tidning? Och hon börjar jiddra om att jag gick ju in på mitt rum. Ja men är de så jävla jobbigt att gå med tidnings jäveln till mitt rum eller? Men hon kommer la typ komma in med den när hon är klar, vilket är om tusen år så jävla sakta som hon läser. Men när hon kommer med den ska jag säga att hon likaväl kan slänga den eller behålla den för jag vill inte läsa skiten längre.

JAG VILL INTE LÄSA/ANVÄNDA OSV NÅGOT SOM JAG KÖPT TILL ENBART MIG I TREDJE HAND, VISST DET ÄR EN TIDNING, MEN ÄNDÅ MIN SAK! HON KAN FÖR FAN GÅ OCH KÖPA EN EGEN OM HON VILL LÄSA ISTÄLLET FÖR ATT SNYLTA PÅ MINA SAKER. HON HAR ALLTID GJORT SÅ OCH JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ DET! JAG MÅSTE VERKLIGEN FLYTTA HEMIFRÅN INOM EN SNAR FRAMTID FÖR JAG ORKAR INTE MED HENNE LÄNGRE, JAG ORKAR INTE LEVA I SAMMA BOENDE SOM DEN IDIOTEN LÄNGRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentera här: