I underbara JKPG!

Nu är jag äntligen i Jönköping, som jag har längtat efter att få komma hit. Av någon anledning så får jag ro varje gång jag är här, slipper pressen, kraven, måsten, borde, hetsen och så vidare, och så vidare.

Och i morgon ska jag göra något super duper roligt som jag också har längtat efter att få göra. Det var fööööör länge sen som jag gjorde de! Jag ska gå och se Håve spela mot Frölunda på Kinnarps och det som sagt så var det för länge sen som jag gjorde de. Det ska bli så jävla roligt, dock så blir det inte på sittplats, men det är skit samma för det är själva grejen och upplevelsen. Det var ju liksom Håve och Kinnarps som jag fick ro, mådde bra, en säker plats som jag kunde fly till när saker var jobbiga. Ni har nog fattat att jag gillar Håve jätte mycket och så, men jag har nog aldrig berättat vad de egentligen betyder för mig. De är liksom allt för mig! Allt! Jag hoppas verkligen att jag får lite pengar när jag åker till farmor och farfar i morgon, för jag vill gärna köpa några nya Håve prylar, en keps till exempel.

Aja, nu ska jag surfa vidare! Ha en bra kväll!

Kommentera här: