Tv serier

Ska lägga mig om ett tag men jag tänkte att jag skulle göra en lista på vilka tv program som jag brukar se på. Och det kan då vara såna som jag ser på väldigt ofta, ibland eller rätt sällen. Men att de alla har en sak gemensamt och det är att jag gillar dem. Och i denna lista så är det ingen inbördes ordning, utan jag tar dem så som kommer på dem (ploppar upp i huvudet).


Våra bästa år
Jims värld
Top model
Lyxfällan
2 ½ men
Fuskbyggarna
112 - på liv och död
Unga mödrar
Vänner
OC
The Big Bang Theory
Criminal Minds
Cold case
South Park
Simpsons
Family Guy
Våra värsta år
Cops
The legend of the seeker
How I met your mother
Gränsbevakarna Australien
Big Brother
Glee
Gossip Girl
Cheaters
Jerry Springer
Bones
CSI (Las Vegas, Miami & New York)
One Tree Hill


Och säkert måååååånga fler, men det blir för mycket och ett alldeles för långt inlägg för de. Nu ska jag kolla på Gossip Girl via datorn innan jag ska sova...

Kommentera här: