Jag har sorg...

Som ni nog redan vet så förlorade mina hjältar HV71 i går, tyvärr med hela 4-0 i matcher och sämsta slutspelet på år och dar. Vissa säger fiasko säsong, kan förstå att vissa tycker det. Men jag håller inte riktigt med. De leder serien i stort sätt hela säsongen och blir seriesegrare (dock med lite tur) så det var en okej säsong. Tyvärr så räkte det inte ändå fram men som jag brukar säga, man kan inte alltid få det man vill.

Såg nyss två HVTV klipp, ett där de pratar med Per Ledin precis efter matchen och en från idag när de pratar med Mikko Louma och Janne Karlsson. Titta på dessa!

http://hv71.hockeyligan.se/?contentid=527666724865

Jag lider verkligen med dem! Men VI GER ALDRIG UPP!
Det blir att ta nya tag till nästa säsong och då börjar vi vandra tillsammans vägen till SM-GULD! Det är inte frågan OM vi kommer ta SM-guld igen utan frågan eller svaret är 2012. Vi kommer vända detta till vår fördel till nästa säsong och anledning till att jag säger vår, vi osv är för spelarna, tränarna, fansen osv är en del av varandra. Och tillsammans jobbar vi framåt.

Kollar förrästen på Luleå - DIF matchen som spelas i Coop Arena idag och just nu är det några minuter in på andra perioden och just nu står det 0 - 0. Hoppas på Luleå vinst...
I de andra matcherna står det:
FBK - Brynäs 1 - 1 (hoppas på fbk vinst)
SAIK - LHC 2 - 0 (Hoppas på lhc vinst)

Jag vill bara avsluta med att säga Grattis till AIK för segern!

Kommentera här: