Ångest, ångest, ångest!!

Sitter utanför kassan vid Coop och väntar på mamma och Björn. Har köpt alla julklappar nu, det är kanske nån choklad ask kvar eller så men de tar jag i såna fall vid ett annat tillfälle.

Men jag sitter med en sån otrolig ångest att jag sitter här med ont i magen och tics på ena ögat och det värsta är att de syns inget utåt åt andra människor. Men inuti mig så är det ett uppror av ångest känslor. Just denna ångest har jag känt så många gånger förr så den är allt för välbekant, det kliar i varje nerv i mig att utåtagera men försöker att hålla tillbaka mig själv.

Jaja, får se hur den här dagen slutar.... 

Kommentarer:

1 Jenny.:

Jag vet inte om jag minns helt fel nu, men åt inte du medicin mot din depression? Har du inte fått något mot din ångest? Så ska du inte behöva ha det.

Du skrev aldrig om hur resan till Kreta var. Ser fram emot ett inlägg om det!

Kram Jenny

Svar: Jag vill bara veta en sak innan jag svarar på de och det är om de är du jannicke som skriver under namnet jenny??
Emma

2 Jenny.:

Nej. Jag är inte Jannicke. Har ingen aning om vem det är.
Har följt din blogg sedan längre. Kommer inte ihåg vad den gamla portalen heter men du bloggade där innan du startade denna.

Svar: Okej, det är en bekant till mig som jag tror läst eller läser bloggen då hon sagt vissa saker som är relaterat till saker som jag skrivit här....
Emma

3 Jenny.:

Okej. Då förstår jag. Så du tror hon snokat reda på bloggen? Jobbigt när folk håller på så. Skriv du det du känner dig bekväm med. Jag läser :)
Annars har du min mail om du vill prata vid sidan av.

Svar: Ja, hade jag velat berätta så hade jag ju gjort de. Är redan paranoid nog och har redan svårt att lita på folk som det är...
Emma

Kommentera här: