På väg...

Sitter och väntar på bussen, ska jobba mellan 8-15 idag och efter de blir de nog lite jul shopping. Har bara pappas julklapp kvar att köpa och lite godis, fast till pappa så vet jag vad jag ska köpa, hade varit jobbigare annars. 

Som vanligt så har jag sovit allt för lite inför det här jobb passet, knappt tre timmar tror jag att det blev. Så jag är skit trött, men ändå förvånad över att jag fortfarande minns att låst min dörr nu när jag gick. Brukar alltid glömma bort om jag gjort de eller ej när jag är så här trött. Lite lätt paranoid så där, men det är bara en gång som jag glömt låsa helt och som tur var så hade de inte hänt nåt då.

Jag har funderat på hur jag ska göra med annandag jul och nyår (brukar va såna dagar nu som man går ut och festar). Så som det känns just nu har jag varken lust eller ork att hitta på nåt. Stannar hellre hemma, kollar på en bra film och myser med Liv.Jaja, vi får se hur det blir.....


GOD MORGON PÅ ER!!!! 

Kommentera här: