Lite saker du inte visste om mig!!

 

1. Är du singel? Ja, det är jag.

2. Är du lycklig? Delvis kanske

3. Är du uttråkad? Nä

4. Är du ledsen? Inte just nu

5. Är du italienare?  Nopp

6. Är du gravid? Haha, nä

7. Är du full? Inte så här tidigt

8. Är du en cooling? Självklart

9. Är du från Irland? Nopp

10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nä, de hann aldrig bli gifta.

Skit

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja

2. Har du nånsin blivit sårad? För många gånger...

3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? Ja

4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Ja

5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Nej

6. Har du haft en hemlig beundrare? Ingen aning

7. Är du kär? Räknas min katt?

8. Vill du gifta dig i framtiden? Ja det är klart 

10 saker två alternativ Tjocka texten är mitt val.

1. Kärlek eller lust? 2. Hår eller ögon?  3. Katt eller hund?  4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar?  5. TV eller Internet? 6. Coca-cola eller Pepsi? 7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? 8. Pengar eller lycka?  9. Dag eller natt?  10. MSN eller mobil? 

10 ”Har du nånsin…”

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Jajamänsan

2. Brutit ett ben? Nä

3. Gjort nåt du ångrar? Vem har inte de? 

4. Hoppat Bungee Jump? Nä, men vill göra de

5. Ljugit för någon du tycker om? Ja de har jag

6. Ätit en hel tårta?

7. Gjort bort dig offentligt? Många gånger

8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Inte mitt senaste barnsliga ex iaf

9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja

10. Velat försvinna? Några gånger

skit

Vad såg du på tv sist? Efter tio

Vems blogg läste du sist? nattstad.se/sundinsMi

Vad åt du sist? Julskinka

Vem pratade du med sist?  Min driftledare

Vem ringde du sist? Mamma

Vem messade du sist? Sabine

Vad läste du sist ”bok”? Isabellas hemligheter

Vem pussade du sist? Min katt :)

Vem kramde du sist? Min katt igen :)

Vem bjöd du sist på något? Sabine och hennes kille

Vad köpte du sist? Snus, hushållspapper, skinka osv

Kommentarer:

1 Erik:

Hemliga beundrar har du väl visst haft ;)

Kommentera här: